by tkr-admin | Dec 5, 2018 | Ecommerce, Przykłady użycia
Ruch na Twojej stronie jest spory, pozycja wyszukiwarce całkiem wysoka, obecność w social mediach przynosi odpowiednie rezultaty. Masz polubienia i udostępnienia, wszystko wskazuje na to, że Twój biznes rozwija się i będzie generował coraz większe zyski. Mógłbyś spać...
by tkr-admin | Dec 5, 2018 | Ecommerce, Przykłady użycia
We współczesnym marketingu dominuje pęd w pozyskiwaniu nowych klientów dla których trzeba stworzyć warunki by to właśnie naszą marką się zainteresowali i jej zaufali. Wiążę się to z wieloma działaniami na każdym poziomie lejka konwersji co jest niezwykle kosztowne i...
by tkr-admin | Dec 5, 2018 | Ecommerce, Przykłady użycia
Budowa pozytywnego wizerunku marki to nie tylko efektownie prowadzone kanały social media, wzorowa komunikacja z działem obsługi czy spersonalizowany pod indywidualne oczekiwania newsletter. Skorzystaj z możliwości, jakie oferują rozbudowane narzędzia analityczne...
by tkr-admin | Dec 5, 2018 | E-mail Marketing, Marketing Automation
Newsletter to niezwykle potężne narzędzie marketingowe. Odpowiednio zaprojektowane, dostarcza aktualną ofertę handlową wyłącznie zainteresowanym nią kontaktom – znacznie zwielokrotniając zysk ze sprzedaży (i obniżając nakłady na reklamę). W jaki sposób zorganizować...
by tkr-admin | Dec 5, 2018 | Ecommerce, Przykłady użycia
Uwielbiamy świętować – to fakt. Od lat szczególnym zainteresowaniem cieszą się jednak rocznice uprzywilejowane, w wyniku których osiągamy dodatkowe korzyści. Będą to więc urodziny (zapewniające obfitość prezentów), święta kościelne i państwowe (gwarantujące dni wolne...
by tkr-admin | Dec 5, 2018 | E-mail Marketing, Przykłady użycia
Pora na szczere rozliczenia – ile raz sam zrezygnowałeś z zakupu produktu, bo zniechęciły Cię koszty dostawy? Przy podsumowaniu zamówienia ta część ceny irytuje kupujących chyba najbardziej. Drugi problem związany z wysyłką, to długi czas oczekiwania. Wymyślono,...
by tkr-admin | Dec 5, 2018 | Marketing Automation, Mautic, Rozwój firmy
Czym tak naprawdę jest ‘marketing automation’? Według definicji jest to prowadzenie działań z zastosowaniem specjalnego oprogramowania, służącego do usprawnienia procesów content marketingowych, reklamowych i sprzedażowych. Głównym zadaniem tego systemu jest...
by tkr-admin | Nov 26, 2018 | Funkcjonalności systemu Mautic
Strona docelowa to jeden z najlepszych sposobów na skuteczną optymalizację konwersji. Dzięki wysokiemu stopniowi personalizacji zyskujesz możliwość na dostosowanie jej treści do sytuacji, w której obecnie znajduje się Twój klient – silnie aktywizując go do zawarcia...
by tkr-admin | Nov 26, 2018 | Funkcjonalności systemu Mautic
Jedną z największych zalet systemu Mautic jest możliwość objęcia wybranej grupy wiadomościami SMS. To znakomity sposób na błyskawiczną, spersonalizowaną komunikację niezależnie od miejsca, w którym aktualnie znajduje się klient. SMS: marketing przyszłości Zgodnie z...
by tkr-admin | Nov 21, 2018 | Ecommerce, Przykłady użycia
Co kryje się pod hasłem onboarding? Zobrazujmy to przykładem spoza marketingu. Pomiędzy złożeniem dokumentów na uczelnię, a rozpoczęciem zajęć mijają przeważnie dwa miesiące. Uczelnie zwykle wykorzystują go by wprowadzić przyszłych studentów w realia życia...