Personalizacja treści

Personalizacja treści

Wiemy dobrze, że odczucia klienta mają dla nas kluczowe znaczenie. To od tego jak się czuje w kontakcie z nami zależy ile i czy w ogóle wyda swoje pieniądze na nasz produkt czy usługę. Wiemy także czego klient nie lubi – nie znosi być anonimowy i traktowany...
Marketing Okazyjny: Black Friday

Marketing Okazyjny: Black Friday

Za oknami szaro, deszczowo i prawie ciągle ciemno. Ludzie narzekają, są przygnębieni albo dla odmiany – zirytowani. Listopad rzadko wygrywa w plebiscycie na najbardziej lubiany miesiąc. Ale kiedy w radio zaczynamy słyszeć pierwsze “Last Christmas”, a z półek...
Marketing Okazyjny: Cybermonday

Marketing Okazyjny: Cybermonday

Istnieje kilka dni w kalendarzu, które choć nie są żadnego rodzaju świętami narodowymi muszą się znaleźć na liście każdego marketera jako ważna okazja do promowania marki poprzez promocje i wyprzedaże. Wszyscy dobrze kojarzymy Walentynki, Mikołajki, czy powszechny już...
Marketing Okazyjny: Na wakacje

Marketing Okazyjny: Na wakacje

Sezon wakacyjny to jeden z gorszych okresów dla branży e-commerce. Długie, słoneczne dni zachęcają do odłożenia urządzeń elektronicznych, ograniczając wyszukiwania do pozyskiwania informacji o urlopowych destynacjach. W jaki sposób zarządzać systemem marketing...
Marketing Okazyjny: Wyprzedaże po świętach

Marketing Okazyjny: Wyprzedaże po świętach

Poświąteczne wyprzedaże stanowią jeden z najgorętszych okresów zakupowych, w którym komercyjna moc świąt uderza ze zdwojoną siłą. Duża ilość wolnego czasu w połączeniu z wszechobecnymi przecenami, silnie stymuluje konsumentów do nabywania kolejnych produktów. W jaki...
Scoring kontaktów

Scoring kontaktów

Pozyskiwanie kontaktów ma na celu dotarcie do grupy zdecydowanej na zakup w danej chwili i miejscu. Jak wykazują statystyki, stanowi ona zaledwie 1/5 całego zbioru, co w praktyce oznacza konieczność przefiltrowania przez pozostałe 80% osób, zgromadzonych w naszej...