by tkr-admin | Nov 21, 2018 | Ecommerce, Marketing i sprzedaż, Rozwój firmy
Przełom starego i nowego roku, to specyficzny czas. Zwykle w tym okresie podsumowujemy mijający rok i planujemy kolejny. Ponad połowa Polaków deklaruje, że robi postanowienia noworoczne. Do najpopularniejszych obietnic należą: utrata wagi, rzucenie nałogów i...
by tkr-admin | Nov 21, 2018 | Funkcjonalności systemu Mautic, Mautic
Wiemy dobrze, że odczucia klienta mają dla nas kluczowe znaczenie. To od tego jak się czuje w kontakcie z nami zależy ile i czy w ogóle wyda swoje pieniądze na nasz produkt czy usługę. Wiemy także czego klient nie lubi – nie znosi być anonimowy i traktowany...
by tkr-admin | Nov 21, 2018 | E-mail Marketing, Ecommerce
Za oknami szaro, deszczowo i prawie ciągle ciemno. Ludzie narzekają, są przygnębieni albo dla odmiany – zirytowani. Listopad rzadko wygrywa w plebiscycie na najbardziej lubiany miesiąc. Ale kiedy w radio zaczynamy słyszeć pierwsze “Last Christmas”, a z półek...
by tkr-admin | Nov 21, 2018 | Marketing Automation, Mautic, Rozwój firmy
Segmentacja rynku jest pojęciem stosowanym w marketingu od dawna i jego znaczenia chyba nie trzeba już nikomu udowadniać. Skuteczne działania marketingowe w dużej mierze opierają się na odpowiednim dostosowaniu oferty do potencjalnego odbiorcy. U podstaw segmentacji...
by tkr-admin | Nov 21, 2018 | E-mail Marketing, Ecommerce
Istnieje kilka dni w kalendarzu, które choć nie są żadnego rodzaju świętami narodowymi muszą się znaleźć na liście każdego marketera jako ważna okazja do promowania marki poprzez promocje i wyprzedaże. Wszyscy dobrze kojarzymy Walentynki, Mikołajki, czy powszechny już...
by tkr-admin | Nov 21, 2018 | E-mail Marketing
Sezon wakacyjny to jeden z gorszych okresów dla branży e-commerce. Długie, słoneczne dni zachęcają do odłożenia urządzeń elektronicznych, ograniczając wyszukiwania do pozyskiwania informacji o urlopowych destynacjach. W jaki sposób zarządzać systemem marketing...
by tkr-admin | Nov 21, 2018 | E-mail Marketing
Poświąteczne wyprzedaże stanowią jeden z najgorętszych okresów zakupowych, w którym komercyjna moc świąt uderza ze zdwojoną siłą. Duża ilość wolnego czasu w połączeniu z wszechobecnymi przecenami, silnie stymuluje konsumentów do nabywania kolejnych produktów. W jaki...
by tkr-admin | Nov 21, 2018 | Funkcjonalności systemu Mautic
Personalizacja treści marketingowych to nie tylko wykorzystywanie zawartych w formularzach danych czy pozyskanych z plików Cookies informacji o preferencjach kontaktów. Skuteczny komunikat musi uwzględnić również miejsce i czas wizyty odbiorcy, zachowując kontekst...
by tkr-admin | Nov 16, 2018 | Funkcjonalności systemu Mautic
Pozyskiwanie kontaktów ma na celu dotarcie do grupy zdecydowanej na zakup w danej chwili i miejscu. Jak wykazują statystyki, stanowi ona zaledwie 1/5 całego zbioru, co w praktyce oznacza konieczność przefiltrowania przez pozostałe 80% osób, zgromadzonych w naszej...
by tkr-admin | Nov 16, 2018 | Ecommerce, Marketing i sprzedaż, Mautic
Dzień Dziecka to jedno z tych świąt, które wywołują na naszych twarzach uśmiech niezależnie od wieku. Będąc jednym z tzw. szczytów zakupowych, stanowi znakomitą okazję do obdarowania najbliższych wyjątkowymi upominkami, znacznie zwiększając sprzedaż niemal we...